loading...

heyvatech

heyvatech

بازدید : 19
يکشنبه 28 آذر 1400 زمان : 15:42

ثبت نام ایران خودرو از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو یعنی esale.ikco.ir انجام می شود. افرادی که تمایل به سفارش محصول و ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۰ را دارند باید از طریق سایت ثبت نام ایران خودرو اقدام نمایند و امکان سفارش حضوری محصولات ایران خودرو در سال 1400 به هیچ عنوان وجود ندارد. با توجه به ابهامات زیادی که در این خصوص برای کاربران وجود دارد موضوع این نوشتار را به نحوه ثبت نام ایران خودرو اختصاص داده ایم. بنابراین اگر شما هم قصد سفارش محصولات ایران خودرو را دارید با ادامه این مطلب همراه باشید.

در سال‌های اخیر تحریم‌های گسترده‌ای که از سوی آمریکا و کشورهای غربی بر علیه کشورمان انجام گرفته است بر روی صنعت خودرو نیز تاثیر مستقیم گذاشته است. با پایین آمدن تولید خودرو در شرکت‌های تولید کننده، فروش خودروهای صفر با قیمت کارخانه به تمام متقاضیان امکان‌پذیر نیست و به همین دلیل شرکت ایران خودرو در چند سال اخیر محصولات خود را از طریق ثبت نام اینترنتی و قرعه‌کشی به فروش می‌رساند.
ثبت نام ایران خودرو 1400 در حال حاضر تنها از طریق سایت ثبت نام ایران خودرو امکان‌پذیر است. این شرکت در طول سال طرح‌های مختلفی را به شکل پیش فروش‌های یک ساله و همچنین فروش فوق‌العاده که معمولاً به صورت تحویل سه ماهه است اعلام می‌کند که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو ، اقدام به ثبت نام خودرو کنند.
ایران خودرو در طرح‌های پیش فروش و فروش فوق‌العاده خود شرایط عمومی و اختصاصی را در هر دوره اعلام می‌کند که افراد می‌بایست حتماً واجد این شرایط باشند؛ در صورت عدم رعایت شرایط اعلام شده از سوی کاربران حتی اگر فردی در قرعه‌کشی برنده شود، امکان تحویل خودرو به او وجود ندارد و افراد رزرو جایگزین او خواهند شد.
ایران خودرو در حال حاضر انواع خودروهای پژو پارس، پژو 206، پژو 207، سمند، دنا، رانا و تارا را از طریق سایت ثبت نام سایت ایران خودرو به فروش می‌رساند.
در هر مرحله از ثبت نام ایران خودرو چند محصول خاص توسط شرکت برای فروش اعلام می‌شود که متقاضیان می‌توانند اقدام به انتخاب و ثبت نام برای خودروی مورد نظر خود کنند.
ذکر این نکته ضروری است که در هر مرحله از قرعه‌کشی برای هر فرد تنها امکان ثبت نام برای یک ماشین وجود دارد. ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۰ را هر فردی با دسترسی به اینترنت می‌تواند انجام دهد، پس با ما همراه باشید تا با نحوه ثبت نام ایران خودرو به صورت کامل آشنا شوید.

ورود به سایت ثبت نام ایران خودرو



ورود به سایت ثبت نام ایران خودرو esale.ikco.ir

همانطور که گفته شد در سال 1400 افرادی که قصد خرید خودروی صفر از ایران خودرو به قیمت کارخانه را دارند حتماً باید از طریق سایت رسمی این شرکت اقدام به ثبت نام و شرکت در قرعه‌ کشی‌های این شرکت که به صورت مرحله‌ای و در طول سال انجام می‌گیرد اقدام نمایند.
آدرس اینترنتی و رسمی سایت ثبت نام ایران خودرو esale.ikco.ir می‌باشد. برای ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۰ و شرکت در طرح‌های مختلف پیش‌فروش و فروش فوق العاده این شرکت، لازم است افراد در سایت این شرکت ثبت نام اولیه خود را انجام دهند و اطلاعات لازم را در قسمت پروفایل خود وارد نمایند.
یکی از مواردی که در سایت ثبت نام ایران خودرو باید به آن توجه ویژه داشت، رعایت شرایط و قوانینی است که در هر دوره از مراحل قرعه کشی ایران خودرو اعلام می‌شود. یکی از شرایط مهم ایران خودرو این است که در حال حاضر تنها افراد بالای 18 سال که دارای گواهینامه راهنمایی و رانندگی هستند می‌توانند برای ثبت نام ایران خودرو اقدام نمایند. سند برخی از خودروهایی که در حال حاضر توسط این شرکت در قرعه‌کشی‌ها عرضه می‌شود تا یکسال در رهن شرکت می‌باشد و فردی که خودرو را دریافت می‌کند تا یکسال حق انتقال مالکیت خودرو را ندارد.
مبلغی که برای تکمیل وجه خودروهای پیش فروش باید توسط افراد پرداخته شود مطابق با قیمت کارخانه در زمان تحویل خودرو محاسبه می‌شود که معمولاً نسبت به زمان ثبت نام افزایش قیمت دارد، بنابراین توصیه می‌کنیم به این نکته توجه خاصی داشته باشید.
در سایت ثبت نام ایران خودرو افراد می‌توانند در هر زمان به ویرایش اطلاعات خود در صفحه پروفایل بپردازند، همچنین با مراجعه به سایت می‌توانند از آخرین اطلاعیه‌ها در مورد فروش خودرو به صورت فروش فوق‌العاده و یا پیش فروش و تمامی اطلاعات مربوط به هر مرحله اطلاع حاصل نمایند. توصیه می‌کنیم در زمان ثبت نام برای هردوره، اطلاعات لازم در مورد شرایط ثبت نام را با دقت مطالعه نمایید.

esale.ikco.ir

نحوه ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۰

افرادی که قصد خرید هرکدام از محصولات ایران خودرو را دارند برای این کار می‌بایست در بازه زمانی مشخصی که توسط این شرکت در هر مرحله از فروش خودرو اعلام می‌شود به سایت ثبت نام ایران خودرو مراجعه نمایند و مراحل ثبت نام را انجام دهند. با ما همراه باشید تا با راهنمای تصویری نحوه ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۰ به صورت گام به گام آشنا شوید.

  1. در ابتدا لازم است کاربران وارد سایت اصلی شرکت ایران خودور به نشانی esale.ikco.ir شوند و در قسمت بالایی صفحه بر روی گزینه "ورود کاربر" کلیک نمایند.

    نحوه ثبت نام ایران خودرو

  2. در این مرحله کاربر می‌بایست وارد حساب شخصی خود که قبلاً ساخته است وارد شود.( در قسمت بعدی مقاله شما را با فرم ثبت نام ایران خودرو و نحوه ساخت حساب کاربری آشنا خواهیم کرد.) کد ملی و رمز ورود خود را در کادرهای مشخص شده وارد نمایید و در آخر بر روی گزینه "ورود" کلیک نمایید.

    نحوه ثبت نام ایران خودرو 1400

  3. حال صفحه کاربری خود را مشاهده می‌کنید، در قسمت بالای صفحه دو گزینه "پیش فروش" و "فروش فوق العاده" را مشاهده می‌کنید که می‌توانید مطابق با طرح موجود و البته انتخاب خودتان، گزینه مورد نظر خود را انتخاب و بر روی آن کلیک نمایید.

    ثبت نام ایران خودرو

  4. در صفحه انتخابی متناسب با اینکه چه طرحی توسط شرکت ایران خودرو اعلام شده باشد خودروهایی برای شما به نمایش درخواهد آمد که می‌توانید خودوری مورد نظر خود را انتخاب و سپس بر روی گزینه "سفارش" که در کنار هر خودرو قرار دارد کلیک نمایید.

    سایت فروش محصولات ایران خودرو

  5. در صفحه بعدی شرایط و اطلاعاتی بر روی صفحه قرار می‌گیرد که کاربر می‌بایست آنها را تایید نماید. توجه داشته باشید در هر مرحله از ثبت نام اگر شرکت ایران خودرو متوجه عدم صحت اطلاعات شما شود قرارداد فروش خودرو را فسخ خواهد نمود.
    در این صفحه همچنین اطلاعات خودرو، آپشن‌های مختلف و صورتحساب به نمایش درآمده است، در پایین صفحه کد عددی را در کادر مشخص شده وارد نمایید و سپس بر روی گزینه "ثبت درخواست" کلیک نمایید.

    سایت ایران خودرو

  6. در این مرحله کار ثبت نام ایران خودرو شما به پایان رسیده است و کاربران می‌توانند شماره پیگیری خود در قرعه کشی را مشاهده نمایند.

    تکمیل ثبت نام در قرعه کشی ایران خودرو

فرم ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۰

همانطور که گفته شد برای شرکت در ثبت نام ایران خودرو کاربران می‌بایست ابتدا در سایت ایران خودرو حساب کاربری خود را ایجاد نمایند. حال شما را با چگونگی ثبت نام اولیه و کامل کردن فرم ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۰ در سایت ایران خودرو که برای هر فرد متقاضی قبل از ثبت نام ماشین لازم است را به صورت کامل شرح خواهیم داد.

  1. به منظور ثبت نام اولیه در سایت ایران خودرو به لینک اصلی ایران خودرو esale.ikco.ir مراجعه و در صفحه اصلی این سایت بر روی گزینه "ثبت نام / تنظیم رمز " کلیک نمایید.

    ثبت نام در سایت ایران خودرو

  2. حال در صفحه‌ای که مشاهده می‌کنید بر روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید.

    روش ثبت نام در ایران خودرو

  3. در این مرحله لازم است تا کد ملی متقاضی را در کادر مشخص شده وارد نموده و سپس بر روی گزینه جستجو کلیک نمایید.

    فرم ثبت نام ایران خودرو

  4. در این مرحله کاربر می‌بایست تمام اطلاعات خواسته شده را به صورت صحیح وارد نماید و در انتها دکمه ثبت نهایی در قسمت پایین صفحه را کلیک نماید؛ حال کد تاییدی از طریق پیامک به شماره همراهی که در سایت ثبت نمودید ارسال می‌شود که باید آن را در کادر مربوطه وارد نمایید، توجه داشته باشید که شماره تلفن همراهی که در این صفحه وارد می‌کنید باید حتماً به نام متقاضی باشد؛ اکنون ثبت نام اولیه شما با موفقیت به پایان رسیده است.

    تکمیل ثبت نام در سایت ایران خودرو

توجه داشته باشید که ثبت نام اولیه در سایت با ثبت نام برای خودرو متفاوت است و ثبت نام اولیه در حقیقت لازمه ثبت نام برای شرکت در قرعه کشی فروش فوق‌العاده و یا پیش فروش خودرو می‌باشد.

پیگیری ثبت نام ایران خودرو

معمولاً اعلام نتایج قرعه‌کشی ایران خودرو چندروز پس از پایان مهلت ثبت نام افراد متقاضی از سوی ایران خودرو اعلام می‌شود و افرادی که در ثبت نام ایران خودرو شرکت نموده‌اند از وضعیت برنده شدن و یا عدم برنده شدن خود آگاه می‌شوند. معمولاً از طرف ایران خودرو برای افراد برنده در هر مرحله از قرعه‌کشی پیامکی فرستاده خواهد شد تا کاربران را از این موضوع آگاه و در مورد زمان تکمیل وجه به آنها اطلاع‌رسانی شود.
اما کسانی که در ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۰ شرکت نموده‌اند بهتر است تا خود نیز از طریق سایت این شرکت اقدام به پیگیری ثبت نام ایران خودرو نمایند زیرا امکان عدم دریافت پیامک به دلایل مختلف نیز وجود دارد. در ادامه شما را گام به گام با نحوه پیگیری ثبت نام ایران خودرو آشنا خواهیم نمود.

  1. ابتدا وارد سایت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir شوید و وارد حساب کاربری خود شوید، برای این کار بر روی گزینه "ورود کاربر" در قسمت بالایی صفحه کلیک نمایید.

    ورود به سایت ایران خودرو

  2. در این قسمت نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید.

    پیگیری ثبت نام ایران خودرو

  3. در این صفحه شما باید در منوی بالای صفحه قسمت "میز کار" را انتخاب نموده و از گزینه‌های مختلفی که در صفحه مشاهده می‌کنید بر روی گزینه "استعلام وضعیت قرعه‌کشی" کلیک نمایید.

    استعلام قرعه کشی ایران خودرو

  4. در این صفحه شما می‌توانید وضعیت برنده شدن یا نشدن خود در قرعه‌کشی را مشاهده نمایید.

    قرعه کشی ایران خودرو

توجه داشته باشید که اگر از مکان‌های عمومی همچون کافی‌نت به حساب کاربری خود وارد شده‌اید در پایان کار حتماً از سیستم خارج شوید.

منبع : ثبت نام ایران خودرو

ثبت نام ایران خودرو از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو یعنی esale.ikco.ir انجام می شود. افرادی که تمایل به سفارش محصول و ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۰ را دارند باید از طریق سایت ثبت نام ایران خودرو اقدام نمایند و امکان سفارش حضوری محصولات ایران خودرو در سال 1400 به هیچ عنوان وجود ندارد. با توجه به ابهامات زیادی که در این خصوص برای کاربران وجود دارد موضوع این نوشتار را به نحوه ثبت نام ایران خودرو اختصاص داده ایم. بنابراین اگر شما هم قصد سفارش محصولات ایران خودرو را دارید با ادامه این مطلب همراه باشید.

در سال‌های اخیر تحریم‌های گسترده‌ای که از سوی آمریکا و کشورهای غربی بر علیه کشورمان انجام گرفته است بر روی صنعت خودرو نیز تاثیر مستقیم گذاشته است. با پایین آمدن تولید خودرو در شرکت‌های تولید کننده، فروش خودروهای صفر با قیمت کارخانه به تمام متقاضیان امکان‌پذیر نیست و به همین دلیل شرکت ایران خودرو در چند سال اخیر محصولات خود را از طریق ثبت نام اینترنتی و قرعه‌کشی به فروش می‌رساند.
ثبت نام ایران خودرو 1400 در حال حاضر تنها از طریق سایت ثبت نام ایران خودرو امکان‌پذیر است. این شرکت در طول سال طرح‌های مختلفی را به شکل پیش فروش‌های یک ساله و همچنین فروش فوق‌العاده که معمولاً به صورت تحویل سه ماهه است اعلام می‌کند که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو ، اقدام به ثبت نام خودرو کنند.
ایران خودرو در طرح‌های پیش فروش و فروش فوق‌العاده خود شرایط عمومی و اختصاصی را در هر دوره اعلام می‌کند که افراد می‌بایست حتماً واجد این شرایط باشند؛ در صورت عدم رعایت شرایط اعلام شده از سوی کاربران حتی اگر فردی در قرعه‌کشی برنده شود، امکان تحویل خودرو به او وجود ندارد و افراد رزرو جایگزین او خواهند شد.
ایران خودرو در حال حاضر انواع خودروهای پژو پارس، پژو 206، پژو 207، سمند، دنا، رانا و تارا را از طریق سایت ثبت نام سایت ایران خودرو به فروش می‌رساند.
در هر مرحله از ثبت نام ایران خودرو چند محصول خاص توسط شرکت برای فروش اعلام می‌شود که متقاضیان می‌توانند اقدام به انتخاب و ثبت نام برای خودروی مورد نظر خود کنند.
ذکر این نکته ضروری است که در هر مرحله از قرعه‌کشی برای هر فرد تنها امکان ثبت نام برای یک ماشین وجود دارد. ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۰ را هر فردی با دسترسی به اینترنت می‌تواند انجام دهد، پس با ما همراه باشید تا با نحوه ثبت نام ایران خودرو به صورت کامل آشنا شوید.

ورود به سایت ثبت نام ایران خودرو



ورود به سایت ثبت نام ایران خودرو esale.ikco.ir

همانطور که گفته شد در سال 1400 افرادی که قصد خرید خودروی صفر از ایران خودرو به قیمت کارخانه را دارند حتماً باید از طریق سایت رسمی این شرکت اقدام به ثبت نام و شرکت در قرعه‌ کشی‌های این شرکت که به صورت مرحله‌ای و در طول سال انجام می‌گیرد اقدام نمایند.
آدرس اینترنتی و رسمی سایت ثبت نام ایران خودرو esale.ikco.ir می‌باشد. برای ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۰ و شرکت در طرح‌های مختلف پیش‌فروش و فروش فوق العاده این شرکت، لازم است افراد در سایت این شرکت ثبت نام اولیه خود را انجام دهند و اطلاعات لازم را در قسمت پروفایل خود وارد نمایند.
یکی از مواردی که در سایت ثبت نام ایران خودرو باید به آن توجه ویژه داشت، رعایت شرایط و قوانینی است که در هر دوره از مراحل قرعه کشی ایران خودرو اعلام می‌شود. یکی از شرایط مهم ایران خودرو این است که در حال حاضر تنها افراد بالای 18 سال که دارای گواهینامه راهنمایی و رانندگی هستند می‌توانند برای ثبت نام ایران خودرو اقدام نمایند. سند برخی از خودروهایی که در حال حاضر توسط این شرکت در قرعه‌کشی‌ها عرضه می‌شود تا یکسال در رهن شرکت می‌باشد و فردی که خودرو را دریافت می‌کند تا یکسال حق انتقال مالکیت خودرو را ندارد.
مبلغی که برای تکمیل وجه خودروهای پیش فروش باید توسط افراد پرداخته شود مطابق با قیمت کارخانه در زمان تحویل خودرو محاسبه می‌شود که معمولاً نسبت به زمان ثبت نام افزایش قیمت دارد، بنابراین توصیه می‌کنیم به این نکته توجه خاصی داشته باشید.
در سایت ثبت نام ایران خودرو افراد می‌توانند در هر زمان به ویرایش اطلاعات خود در صفحه پروفایل بپردازند، همچنین با مراجعه به سایت می‌توانند از آخرین اطلاعیه‌ها در مورد فروش خودرو به صورت فروش فوق‌العاده و یا پیش فروش و تمامی اطلاعات مربوط به هر مرحله اطلاع حاصل نمایند. توصیه می‌کنیم در زمان ثبت نام برای هردوره، اطلاعات لازم در مورد شرایط ثبت نام را با دقت مطالعه نمایید.

esale.ikco.ir

نحوه ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۰

افرادی که قصد خرید هرکدام از محصولات ایران خودرو را دارند برای این کار می‌بایست در بازه زمانی مشخصی که توسط این شرکت در هر مرحله از فروش خودرو اعلام می‌شود به سایت ثبت نام ایران خودرو مراجعه نمایند و مراحل ثبت نام را انجام دهند. با ما همراه باشید تا با راهنمای تصویری نحوه ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۰ به صورت گام به گام آشنا شوید.

  1. در ابتدا لازم است کاربران وارد سایت اصلی شرکت ایران خودور به نشانی esale.ikco.ir شوند و در قسمت بالایی صفحه بر روی گزینه "ورود کاربر" کلیک نمایند.

    نحوه ثبت نام ایران خودرو

  2. در این مرحله کاربر می‌بایست وارد حساب شخصی خود که قبلاً ساخته است وارد شود.( در قسمت بعدی مقاله شما را با فرم ثبت نام ایران خودرو و نحوه ساخت حساب کاربری آشنا خواهیم کرد.) کد ملی و رمز ورود خود را در کادرهای مشخص شده وارد نمایید و در آخر بر روی گزینه "ورود" کلیک نمایید.

    نحوه ثبت نام ایران خودرو 1400

  3. حال صفحه کاربری خود را مشاهده می‌کنید، در قسمت بالای صفحه دو گزینه "پیش فروش" و "فروش فوق العاده" را مشاهده می‌کنید که می‌توانید مطابق با طرح موجود و البته انتخاب خودتان، گزینه مورد نظر خود را انتخاب و بر روی آن کلیک نمایید.

    ثبت نام ایران خودرو

  4. در صفحه انتخابی متناسب با اینکه چه طرحی توسط شرکت ایران خودرو اعلام شده باشد خودروهایی برای شما به نمایش درخواهد آمد که می‌توانید خودوری مورد نظر خود را انتخاب و سپس بر روی گزینه "سفارش" که در کنار هر خودرو قرار دارد کلیک نمایید.

    سایت فروش محصولات ایران خودرو

  5. در صفحه بعدی شرایط و اطلاعاتی بر روی صفحه قرار می‌گیرد که کاربر می‌بایست آنها را تایید نماید. توجه داشته باشید در هر مرحله از ثبت نام اگر شرکت ایران خودرو متوجه عدم صحت اطلاعات شما شود قرارداد فروش خودرو را فسخ خواهد نمود.
    در این صفحه همچنین اطلاعات خودرو، آپشن‌های مختلف و صورتحساب به نمایش درآمده است، در پایین صفحه کد عددی را در کادر مشخص شده وارد نمایید و سپس بر روی گزینه "ثبت درخواست" کلیک نمایید.

    سایت ایران خودرو

  6. در این مرحله کار ثبت نام ایران خودرو شما به پایان رسیده است و کاربران می‌توانند شماره پیگیری خود در قرعه کشی را مشاهده نمایند.

    تکمیل ثبت نام در قرعه کشی ایران خودرو

فرم ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۰

همانطور که گفته شد برای شرکت در ثبت نام ایران خودرو کاربران می‌بایست ابتدا در سایت ایران خودرو حساب کاربری خود را ایجاد نمایند. حال شما را با چگونگی ثبت نام اولیه و کامل کردن فرم ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۰ در سایت ایران خودرو که برای هر فرد متقاضی قبل از ثبت نام ماشین لازم است را به صورت کامل شرح خواهیم داد.

  1. به منظور ثبت نام اولیه در سایت ایران خودرو به لینک اصلی ایران خودرو esale.ikco.ir مراجعه و در صفحه اصلی این سایت بر روی گزینه "ثبت نام / تنظیم رمز " کلیک نمایید.

    ثبت نام در سایت ایران خودرو

  2. حال در صفحه‌ای که مشاهده می‌کنید بر روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید.

    روش ثبت نام در ایران خودرو

  3. در این مرحله لازم است تا کد ملی متقاضی را در کادر مشخص شده وارد نموده و سپس بر روی گزینه جستجو کلیک نمایید.

    فرم ثبت نام ایران خودرو

  4. در این مرحله کاربر می‌بایست تمام اطلاعات خواسته شده را به صورت صحیح وارد نماید و در انتها دکمه ثبت نهایی در قسمت پایین صفحه را کلیک نماید؛ حال کد تاییدی از طریق پیامک به شماره همراهی که در سایت ثبت نمودید ارسال می‌شود که باید آن را در کادر مربوطه وارد نمایید، توجه داشته باشید که شماره تلفن همراهی که در این صفحه وارد می‌کنید باید حتماً به نام متقاضی باشد؛ اکنون ثبت نام اولیه شما با موفقیت به پایان رسیده است.

    تکمیل ثبت نام در سایت ایران خودرو

توجه داشته باشید که ثبت نام اولیه در سایت با ثبت نام برای خودرو متفاوت است و ثبت نام اولیه در حقیقت لازمه ثبت نام برای شرکت در قرعه کشی فروش فوق‌العاده و یا پیش فروش خودرو می‌باشد.

پیگیری ثبت نام ایران خودرو

معمولاً اعلام نتایج قرعه‌کشی ایران خودرو چندروز پس از پایان مهلت ثبت نام افراد متقاضی از سوی ایران خودرو اعلام می‌شود و افرادی که در ثبت نام ایران خودرو شرکت نموده‌اند از وضعیت برنده شدن و یا عدم برنده شدن خود آگاه می‌شوند. معمولاً از طرف ایران خودرو برای افراد برنده در هر مرحله از قرعه‌کشی پیامکی فرستاده خواهد شد تا کاربران را از این موضوع آگاه و در مورد زمان تکمیل وجه به آنها اطلاع‌رسانی شود.
اما کسانی که در ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۰ شرکت نموده‌اند بهتر است تا خود نیز از طریق سایت این شرکت اقدام به پیگیری ثبت نام ایران خودرو نمایند زیرا امکان عدم دریافت پیامک به دلایل مختلف نیز وجود دارد. در ادامه شما را گام به گام با نحوه پیگیری ثبت نام ایران خودرو آشنا خواهیم نمود.

  1. ابتدا وارد سایت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir شوید و وارد حساب کاربری خود شوید، برای این کار بر روی گزینه "ورود کاربر" در قسمت بالایی صفحه کلیک نمایید.

    ورود به سایت ایران خودرو

  2. در این قسمت نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید.

    پیگیری ثبت نام ایران خودرو

  3. در این صفحه شما باید در منوی بالای صفحه قسمت "میز کار" را انتخاب نموده و از گزینه‌های مختلفی که در صفحه مشاهده می‌کنید بر روی گزینه "استعلام وضعیت قرعه‌کشی" کلیک نمایید.

    استعلام قرعه کشی ایران خودرو

  4. در این صفحه شما می‌توانید وضعیت برنده شدن یا نشدن خود در قرعه‌کشی را مشاهده نمایید.

    قرعه کشی ایران خودرو

توجه داشته باشید که اگر از مکان‌های عمومی همچون کافی‌نت به حساب کاربری خود وارد شده‌اید در پایان کار حتماً از سیستم خارج شوید.

منبع : ثبت نام ایران خودرو

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 56
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 12
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 186
  • بازدید سال : 361
  • بازدید کلی : 28256
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی