loading...

heyvatech

heyvatech

بازدید : 12
دوشنبه 1 آذر 1400 زمان : 11:41

سایت ارزیابی سواد حرکتی به منظور سنجش سلامتی دانش آموزان توسط وزارت آموزش و پرورش در سامانه پادا انجام می شود و دانش آموزان باید فرم پرسشنامه ورزش و سواد حرکتی را تکمیل کرده و در سامانه ارزیابی سواد حرکتی ارسال نمایند. اگر برای تکمیل سوالات ارزیابی حرکتی پادا با ابهام مواجه اید با نوشتار امروز همراه باشید.

سایت ارزیابی سواد حرکتی یکی از سامانه های جدیدی است که وزارت آموزش و پرورش جهت سنجش سلامت دانش آموزان راه اندازی کرده است. همان طور که می دانید، تنها مسولیت آموزش و پرورش تعلیم دانش آموزان نیست، بلکه باید سلامتی جسمی و روانی آن ها را هم تامین کند. زیرا دانش آموزان از پایه اول تا دوازدهم یعنی یکی از مهم ترین برهه های زمانی از عمر خود را به تحصیل در مدارس مشغولند. بنابراین وزارت آموزش و پرورش باید اطلاعات کاملی در مورد شرایط دانش آموزان و وضعیت جسمی و روانی آن ها داشته باشد تا بتواند به بهترین شکل ممکن اقدامات لازم را در این راستا انجام دهد. سایت ارزیابی سواد حرکتی دانش آموز به خوبی این کار را انجام داده و آمار مناسبی از وضعیت جسمی و روحی دانش اموزان در اختیار این سازمان قرار می دهد. به همین دلیل لازم است عموم دانش آموزان به این سایت وارد شده و اطلاعات درخواستی را وارد نمایند.

ورود به سایت ارزیابی سواد حرکتی

البته باید توجه داشت که در هنگام حضور دانش آموزان در مدارس، امکان شناخت آن ها و بررسی وضعیت شان از نظر روحی و جسمی کار بسیار ساده تری است نسبت به زمانی که به صورت آنلاین در حال تحصیل هستند. از طرف دیگر در زمان حضور در مدارس، مربیان سعی می کنند شرایط مناسبی را برای دانش آموز فراهم نمایند. حال که در دوره آموزش آنلاین این موضوع بیش تر به دقت والدین وابسته است. به هر حال، نقش مهم سامانه ارزیابی سواد حرکتی این جا مشخص می شود. زیرا این سامانه امکان دریافت اطلاعات دانش آموزان به صورت آنلاین را فراهم نموده است. هم چنین محرکی است برای انجام برخی اقدامات توسط دانش آموزان که در نهایت منجر به سلامتی روحی و جسمی آن ها خواهد شد. با توجه به اهمیت این موضوع، در این جا قصد داریم توضیحات کاملی در مورد نحوه ورود به سایت ارزیابی سواد حرکتی و چگونگی کارکرد آن برای شما ارائه دهیم.



سایت ارزیابی سواد حرکتی چیست؟

همان گونه که اشاره کردیم، از جمله مهم ترین وظایف آموزش و پرورش در کنار تعلیم و تربیت دانش آموزان، توجه به وضعیت سلامت آن ها و کمک به این موضوع می باشد. سایت ارزیابی سواد حرکتی هم به همین منظور توسط این سازمان ایجاد گریده است. با توجه به این که در سال های گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا، آموزش ها در مدارس به صورت آنلاین و غیر حضوری دنبال شده اند، مربیان و معلمان هم ارتباط حضوری کم تری با دانش آموزان داشته اند. پس امکان بررسی سلامت روحی و جسمی آن ها یا ملزم نمودن شان به انجام فعالیت های فیزیکی مناسب هم کاهش یافته است. در نتیجه، آموزش و پرورش نیاز به آگاهی از وضعیت روحی و روانی دانش آموزان و دریافت اطلاعات آن ها دارد تا بتواند یک برنامه ریزی مناسب برای بهبود این شرایط در حال و آینده داشته باشد. سامانه ارزیابی سواد حرکتی این امکان را به خوبی برای اآموزش و پرورش فراهم می کند.

سایت ارزیابی سواد حرکتی چیست

از طرف دیگر، در این سایت برنامه هایی برای انجام فعالیت های فیزیکی و ورزشی مناسب به دانش آموزان ارائه می شود که هم به سلامتی جسمی و هم به سلامتی روانی آن ها کمک می کند. در واقع می توان گفت که سایت ارزیابی سواد حرکتی دانش آموز دارای دو وظیفه اصلی و مهم می باشد که یکی دریافت اطلاعات لازم از وضعیت سلامت دانش آموزان بوده و دیگری ارائه برنامه های لازم برای انجام ورزش ها و حرکات مناسبی است که سلامت شان را تامین می کند. البته این سامانه تنها به ارائه برنامه کفایت نمی کند و در ادامه پرسشنامه هایی را هم در اختیار دانش آموزان قرار می دهد که باید آن ها را پاسخ دهند. جهت پاسخ دهی به این پرسشنامه ها هم لازم است اقدامات مذکور به خوبی توسط دانش اموز انجام گرفته باشد. پس دانش آموزان باید در اسرع وقت با ورود به سایت ارزیابی سواد حرکتی ، اقدامات لازم در آن را انجام داده و به پرسشنامه ها پاسخ دهند.

بیشتر بخوانید: سامانه پادا

ورود به سایت ارزیابی سواد حرکتی

همان طور که گفتیم، وزارت آموزش و پرورش با هدف بررسی شرایط دانش آموزان و دریافت اطلاعات ضروری در مورد سلامت آن ها اقدام به راه اندازی سامانه ارزیابی سواد حرکتی نموده است. به این ترتیب، هم می تواند برای انجام اقدامات راهبردی برای افزایش سلامتی جسمانی و روحی آن ها در آینده بهتر برنامه ریزی کند و هم می تواند با ارائه برنامه های ورزشی و حرکتی به آن ها، سلامت حال شان را تامین نماید. به هر حال لازمه عملکرد مناسب این سامانه، ورود دانش آموزان و تکمیل نمودن اطلاعات درخواستی می باشد. پس همه دانش آموزان باید به این سامانه وارد شده و فرم های مربوطه را با دقت تکمیل کنند. با توجه به اهمیت این موضوع و این که ممکن است تعدادی از دانش آموزان با روش ورود به سایت ارزیابی سواد حرکتی آشنایی کافی نداشته باشند، در ادامه به طور مفصل این موضوع را برای شما بیان خواهیم کرد:

جهت وارد شدن به سایت ارزیابی سواد حرکتی و تکمیل فرم های قرار داده شده در این سامانه لازم است یک سری اقدمات را به طور پیوسته انجام دهید.این موارد به شرح زیر می باشند:

  1. ابتدا باید نشانی اینترنتی این سامانه یعنی pada.medu.ir را در مرورگر خود قرار داده و جست و جو نمایید. شما برای ورود به این سایت می توانید از سیستم های کامپیوتری استفاده کرده یا این که با گوشی تلفن همراه خود به ان وارد شوید. به عبارت دیگر، از این نظر محدودیتی برای ورود به سایت ارزیابی سواد حرکتی دانش آموزان وجود ندارد.

    ورود به سایت ارزیابی سواد حرکتی

  2. بعد از این که نتیجه جست و جوی شما نمایش داده شد، باید اولین سایت در لیست نتایج با همین آدرس را انتخاب نمایید.
  3. در ادامه وارد صفحه ای مانند شکل زیر می شوید. اکنون شما در صفحه اصلی این سامانه قرار دارید و می توانید از این طریق نسبت به تکمیل فرم های مربوطه اقدام کنید.

    ورود به سامانه ارزیابی حرکتی

در این بخش نحوه ورود به سامانه ارزیابی سواد حرکتی که به منظور بررسی سلامت جسمی و روحی دانش آموزان ایجاد شده است را بیان کردیم. در ادامه روش تکمیل فرم های موجود در این سامانه را هم توضیح خواهیم داد و به سوالات موجود در این فرم ها می پردازیم.

بیشتر بخوانید: سامانه سیدا

نحوه تکمیل فرم در سایت ارزیابی سواد حرکتی

حال که اطلاعات لازم جهت ورود به سایت ارزیابی سواد حرکتی را در اختیار دارید، به روش تکمیل فرم های موجود در این سامانه می پردازیم. همان طور که در بخش های قبل هم گفتیم، این فرم ها شامل پرسشنامه هایی می باشند که سوالات مختلفی را ارائه می کنند. این سوالات هم در حوزه ورزش و فعالیت های بدنی دانش آموز و هم در حوزه تغذیه و سلامت غذایی آن می باشند. باید با دقت به این سوال ها پاسخ داده شود تا اطلاعات صحیحی از وضعیت سلامت جسمی و روانی شما به دست آید. با توجه به اهمیت این موضوع یعنی پر کردن فرم های سلامت در سامانه ارزیابی سواد حرکتی ، در این جا نحوه انجام این کار را به طور کامل برای شما بیان می کنیم. جهت این امر هم لازم است یک سری مراحل را به صورت گام به گام انجام دهید که این مراحل شامل موارد زیر می شوند:

  1. در اولین مرحله لازم است به سایت ارزیابی سواد حرکتی دانش آموز وارد شوید که روش انجام این کار را در بخش قبل برای شما بیان کرده ایم.
  2. بعد از وارد شدن به این سایت، گزینه های مختلفی را در صفحه اصلی آن مشاهده می کنید. باید در میان آن ها بر روی گزینه « ارزیابی سواد حرکتی دانش آموز » کلیک کنید.
  3. سپس وارد صفحه دیگری می شوید که از شما کد دانش آموزی را درخواست می کند. کد دانش آموزی خود را در کادر مربوطه قرار داده و گزینه «جستجو» را بزنید.

    وارد کردن کد ملی دانش آموز در سامانه ارزیابی حرکتی

  4. در ادامه فرم پرسشنامه برای شما نمایش داده خواهد شد. اولین بند این فرم مربوط به رضایت نامه ای است که باید توسط ولی دانش آموز تکمیل شود. بعد از آن باید اطلاعات هویتی، تحصیلی و آدرس دانش آموز به طور کامل در کادرهای مربوطه وارد شوند. سرانجام با دقت به سوالاتی که در این فرم وجود دارد، پاسخ داده و گزینه «ثبت نهایی» در قسمت انتهایی صفحه را بزنید.

    تکمیل فرم پرسشنامه ارزیابی سواد حرکتی

با انجام این مراحل فرآیند تکمیل فرم های مورد نیاز در سایت ارزیابی سواد حرکتی به پایان می رسد. در صورتی که اطلاعات خود را به درستی وارد کرده و فرم ها را هم دقیق و کامل پر کرده باشید، پیامی تحت عنوان «فرم های شما با موفقیت تکمیل شدند» را مشاهده خواهید کرد.

سوالات پرسشنامه ارزیابی سواد حرکتی

موضوع دیگری که ممکن است دانش آموزان و یا حتی اولیای آن ها در این رابطه ابهام داشته باشند، سوالات پرسشنامه های موجود در سایت ارزیابی سواد حرکتی می باشند. در واقع ممکن است این افراد بخواهند بدانند که بعد از ورود به این سایت با چه سوالاتی رو به رو خواهند بود و ملزم به پاسخ دادن آن ها هستند. همان طور که اشاره کردیم، سامانه ارزیابی سواد حرکتی برای سنجش وضعیت سلامتی دانش اموزان از نظر جسمی و روانی ایجاد شده است. پس سوالات موجود در این پرسشنامه ها هم به گونه ای طرح می شوند که به درک این موضوع کمک کنند. در واقع می توان گفت اکثر این سوالات در مورد انجام ورزش و فعالیت های بدنی توسط دانش آموزان، وضعیت تغذیه و عادات غذایی و سایر موارد این چنینی است که بر روی سلامت جسمی و روحی آن ها تاثیر دارند. بنابراین، برای پاسخ دهی مناسب به این سوالات کافی است با دقت شرایط خود را بیان کنید.

سوالات پرسشنامه ارزیابی سواد حرکتی دانش آموزان
مشخصات هویتی سوالات آزمون ها
نام و نام خانوادگی تعداد روزهای حضور دانش آموز در مدرسه تعادل ایستا روی یک پا
سال تولد 8 رقمی و بدون ممیز (مثلا: 13871025) زمان انجام فعالیت بدنی شدید در یک هفته (دویدن حداقل 10 دقیقه و یا سریع، دوچرخه سواری سریع و ...) تعادل پویا
استان و شهرستان محل سکونت زمان انجام فعالیت بدنی متوسط در یک هفته (دویدن آهسته حداقل 10 دقیقه، دوچرخه سواری آرام و ...) لی لی در مسیر مستقیم و زیک زاک
منطقه زمان راه رفتن در هر روز یک هفته استقامت عضلانی (پلانک)
دوره و پایه تحصیلی زمان انجام کارای بی تحرک (یکجا نشستن مثل تماشای تلویزیون و یا انجام تکالیف و ...) مهارت دریافت و پرتاپ
قد و وزن ثبت زمان خوابیدن هماهنگی / توان
تاریخ ارزیابی میزان خواب دانش آموز در یک شبانه روز استقامت قلبی تنفسی

البته شما در هنگام ورود به سایت ارزیابی سواد حرکتی ملزم به پاسخ دهی یک سری آزمون ها هم خواهید بود. برای موفقیت در این آزمون ها لازم است فیلم هایی را که از طریق شبکه شاد یا مربیان در اختیارتان قرار داده شده است را به خوبی مرورکرده و حرکاتی که از شما درخواست شده است را انجام داده باشید. به هر حال، جهت آشنایی بیش تر شما با سوالات فرم های پرسشنامه که در سایت ارزیابی سواد حرکتی ارائه می شوند، در ادامه مهم ترین آن ها را درقالب یک جدول برای تان آورده ایم. بنابراین یک دیدی کلی نسبت به این سوالات و آزمون ها خواهید داشت و می توانید به راحتی آن ها را پشت سر بگذارید.

در صورتی که در خصوص سایت ارزیابی سواد حرکتی سوالی دارید

سایت ارزیابی سواد حرکتی دانش آموز یکی از سامانه های جدیدی است که توسط وزارت آموزش و پرورش راه اندازی گردیده است. با توجه به این که در دوران کرونا دانش آموزان تحصیل خود را به صورت مجازی دنبال می کنند، امکان کنترل مدارس بر سلامتی جسمی و روانی ان ها کم تر است. در نتیجه، شاید به راحتی نتواند برنامه ریزی های مناسبی را در این زمینه برای آن ها انجام دهد. سامانه ارزیابی سواد حرکتی تلاش به رفع این مشکل با دریافت اطلاعات از دانش آموزان دارد. در واقع این سامانه هم اطلاعات مربوط به وضعیت سلامت دانش آموزان را دریافت می کند و هم برنامه هایی برای انجام فعالیت های فیزیکی و ورزشی مناسب به آن ها ارائه می دهد. ما در این جا نحوه ورود به سایت ارزیابی سواد حرکتی و تکمیل فرم های موجود در این سامانه را به طور کامل برای شما بیان کرده ایم. بنابراین به راحتی می توانید به سایت ارزیابی سواد حرکتی مراجعه نموده و فرم های موجود را تکمیل نمایید.

منبع : سایت ارزیابی سواد حرکتی

سایت ارزیابی سواد حرکتی به منظور سنجش سلامتی دانش آموزان توسط وزارت آموزش و پرورش در سامانه پادا انجام می شود و دانش آموزان باید فرم پرسشنامه ورزش و سواد حرکتی را تکمیل کرده و در سامانه ارزیابی سواد حرکتی ارسال نمایند. اگر برای تکمیل سوالات ارزیابی حرکتی پادا با ابهام مواجه اید با نوشتار امروز همراه باشید.

سایت ارزیابی سواد حرکتی یکی از سامانه های جدیدی است که وزارت آموزش و پرورش جهت سنجش سلامت دانش آموزان راه اندازی کرده است. همان طور که می دانید، تنها مسولیت آموزش و پرورش تعلیم دانش آموزان نیست، بلکه باید سلامتی جسمی و روانی آن ها را هم تامین کند. زیرا دانش آموزان از پایه اول تا دوازدهم یعنی یکی از مهم ترین برهه های زمانی از عمر خود را به تحصیل در مدارس مشغولند. بنابراین وزارت آموزش و پرورش باید اطلاعات کاملی در مورد شرایط دانش آموزان و وضعیت جسمی و روانی آن ها داشته باشد تا بتواند به بهترین شکل ممکن اقدامات لازم را در این راستا انجام دهد. سایت ارزیابی سواد حرکتی دانش آموز به خوبی این کار را انجام داده و آمار مناسبی از وضعیت جسمی و روحی دانش اموزان در اختیار این سازمان قرار می دهد. به همین دلیل لازم است عموم دانش آموزان به این سایت وارد شده و اطلاعات درخواستی را وارد نمایند.

ورود به سایت ارزیابی سواد حرکتی

البته باید توجه داشت که در هنگام حضور دانش آموزان در مدارس، امکان شناخت آن ها و بررسی وضعیت شان از نظر روحی و جسمی کار بسیار ساده تری است نسبت به زمانی که به صورت آنلاین در حال تحصیل هستند. از طرف دیگر در زمان حضور در مدارس، مربیان سعی می کنند شرایط مناسبی را برای دانش آموز فراهم نمایند. حال که در دوره آموزش آنلاین این موضوع بیش تر به دقت والدین وابسته است. به هر حال، نقش مهم سامانه ارزیابی سواد حرکتی این جا مشخص می شود. زیرا این سامانه امکان دریافت اطلاعات دانش آموزان به صورت آنلاین را فراهم نموده است. هم چنین محرکی است برای انجام برخی اقدامات توسط دانش آموزان که در نهایت منجر به سلامتی روحی و جسمی آن ها خواهد شد. با توجه به اهمیت این موضوع، در این جا قصد داریم توضیحات کاملی در مورد نحوه ورود به سایت ارزیابی سواد حرکتی و چگونگی کارکرد آن برای شما ارائه دهیم.



سایت ارزیابی سواد حرکتی چیست؟

همان گونه که اشاره کردیم، از جمله مهم ترین وظایف آموزش و پرورش در کنار تعلیم و تربیت دانش آموزان، توجه به وضعیت سلامت آن ها و کمک به این موضوع می باشد. سایت ارزیابی سواد حرکتی هم به همین منظور توسط این سازمان ایجاد گریده است. با توجه به این که در سال های گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا، آموزش ها در مدارس به صورت آنلاین و غیر حضوری دنبال شده اند، مربیان و معلمان هم ارتباط حضوری کم تری با دانش آموزان داشته اند. پس امکان بررسی سلامت روحی و جسمی آن ها یا ملزم نمودن شان به انجام فعالیت های فیزیکی مناسب هم کاهش یافته است. در نتیجه، آموزش و پرورش نیاز به آگاهی از وضعیت روحی و روانی دانش آموزان و دریافت اطلاعات آن ها دارد تا بتواند یک برنامه ریزی مناسب برای بهبود این شرایط در حال و آینده داشته باشد. سامانه ارزیابی سواد حرکتی این امکان را به خوبی برای اآموزش و پرورش فراهم می کند.

سایت ارزیابی سواد حرکتی چیست

از طرف دیگر، در این سایت برنامه هایی برای انجام فعالیت های فیزیکی و ورزشی مناسب به دانش آموزان ارائه می شود که هم به سلامتی جسمی و هم به سلامتی روانی آن ها کمک می کند. در واقع می توان گفت که سایت ارزیابی سواد حرکتی دانش آموز دارای دو وظیفه اصلی و مهم می باشد که یکی دریافت اطلاعات لازم از وضعیت سلامت دانش آموزان بوده و دیگری ارائه برنامه های لازم برای انجام ورزش ها و حرکات مناسبی است که سلامت شان را تامین می کند. البته این سامانه تنها به ارائه برنامه کفایت نمی کند و در ادامه پرسشنامه هایی را هم در اختیار دانش آموزان قرار می دهد که باید آن ها را پاسخ دهند. جهت پاسخ دهی به این پرسشنامه ها هم لازم است اقدامات مذکور به خوبی توسط دانش اموز انجام گرفته باشد. پس دانش آموزان باید در اسرع وقت با ورود به سایت ارزیابی سواد حرکتی ، اقدامات لازم در آن را انجام داده و به پرسشنامه ها پاسخ دهند.

بیشتر بخوانید: سامانه پادا

ورود به سایت ارزیابی سواد حرکتی

همان طور که گفتیم، وزارت آموزش و پرورش با هدف بررسی شرایط دانش آموزان و دریافت اطلاعات ضروری در مورد سلامت آن ها اقدام به راه اندازی سامانه ارزیابی سواد حرکتی نموده است. به این ترتیب، هم می تواند برای انجام اقدامات راهبردی برای افزایش سلامتی جسمانی و روحی آن ها در آینده بهتر برنامه ریزی کند و هم می تواند با ارائه برنامه های ورزشی و حرکتی به آن ها، سلامت حال شان را تامین نماید. به هر حال لازمه عملکرد مناسب این سامانه، ورود دانش آموزان و تکمیل نمودن اطلاعات درخواستی می باشد. پس همه دانش آموزان باید به این سامانه وارد شده و فرم های مربوطه را با دقت تکمیل کنند. با توجه به اهمیت این موضوع و این که ممکن است تعدادی از دانش آموزان با روش ورود به سایت ارزیابی سواد حرکتی آشنایی کافی نداشته باشند، در ادامه به طور مفصل این موضوع را برای شما بیان خواهیم کرد:

جهت وارد شدن به سایت ارزیابی سواد حرکتی و تکمیل فرم های قرار داده شده در این سامانه لازم است یک سری اقدمات را به طور پیوسته انجام دهید.این موارد به شرح زیر می باشند:

  1. ابتدا باید نشانی اینترنتی این سامانه یعنی pada.medu.ir را در مرورگر خود قرار داده و جست و جو نمایید. شما برای ورود به این سایت می توانید از سیستم های کامپیوتری استفاده کرده یا این که با گوشی تلفن همراه خود به ان وارد شوید. به عبارت دیگر، از این نظر محدودیتی برای ورود به سایت ارزیابی سواد حرکتی دانش آموزان وجود ندارد.

    ورود به سایت ارزیابی سواد حرکتی

  2. بعد از این که نتیجه جست و جوی شما نمایش داده شد، باید اولین سایت در لیست نتایج با همین آدرس را انتخاب نمایید.
  3. در ادامه وارد صفحه ای مانند شکل زیر می شوید. اکنون شما در صفحه اصلی این سامانه قرار دارید و می توانید از این طریق نسبت به تکمیل فرم های مربوطه اقدام کنید.

    ورود به سامانه ارزیابی حرکتی

در این بخش نحوه ورود به سامانه ارزیابی سواد حرکتی که به منظور بررسی سلامت جسمی و روحی دانش آموزان ایجاد شده است را بیان کردیم. در ادامه روش تکمیل فرم های موجود در این سامانه را هم توضیح خواهیم داد و به سوالات موجود در این فرم ها می پردازیم.

بیشتر بخوانید: سامانه سیدا

نحوه تکمیل فرم در سایت ارزیابی سواد حرکتی

حال که اطلاعات لازم جهت ورود به سایت ارزیابی سواد حرکتی را در اختیار دارید، به روش تکمیل فرم های موجود در این سامانه می پردازیم. همان طور که در بخش های قبل هم گفتیم، این فرم ها شامل پرسشنامه هایی می باشند که سوالات مختلفی را ارائه می کنند. این سوالات هم در حوزه ورزش و فعالیت های بدنی دانش آموز و هم در حوزه تغذیه و سلامت غذایی آن می باشند. باید با دقت به این سوال ها پاسخ داده شود تا اطلاعات صحیحی از وضعیت سلامت جسمی و روانی شما به دست آید. با توجه به اهمیت این موضوع یعنی پر کردن فرم های سلامت در سامانه ارزیابی سواد حرکتی ، در این جا نحوه انجام این کار را به طور کامل برای شما بیان می کنیم. جهت این امر هم لازم است یک سری مراحل را به صورت گام به گام انجام دهید که این مراحل شامل موارد زیر می شوند:

  1. در اولین مرحله لازم است به سایت ارزیابی سواد حرکتی دانش آموز وارد شوید که روش انجام این کار را در بخش قبل برای شما بیان کرده ایم.
  2. بعد از وارد شدن به این سایت، گزینه های مختلفی را در صفحه اصلی آن مشاهده می کنید. باید در میان آن ها بر روی گزینه « ارزیابی سواد حرکتی دانش آموز » کلیک کنید.
  3. سپس وارد صفحه دیگری می شوید که از شما کد دانش آموزی را درخواست می کند. کد دانش آموزی خود را در کادر مربوطه قرار داده و گزینه «جستجو» را بزنید.

    وارد کردن کد ملی دانش آموز در سامانه ارزیابی حرکتی

  4. در ادامه فرم پرسشنامه برای شما نمایش داده خواهد شد. اولین بند این فرم مربوط به رضایت نامه ای است که باید توسط ولی دانش آموز تکمیل شود. بعد از آن باید اطلاعات هویتی، تحصیلی و آدرس دانش آموز به طور کامل در کادرهای مربوطه وارد شوند. سرانجام با دقت به سوالاتی که در این فرم وجود دارد، پاسخ داده و گزینه «ثبت نهایی» در قسمت انتهایی صفحه را بزنید.

    تکمیل فرم پرسشنامه ارزیابی سواد حرکتی

با انجام این مراحل فرآیند تکمیل فرم های مورد نیاز در سایت ارزیابی سواد حرکتی به پایان می رسد. در صورتی که اطلاعات خود را به درستی وارد کرده و فرم ها را هم دقیق و کامل پر کرده باشید، پیامی تحت عنوان «فرم های شما با موفقیت تکمیل شدند» را مشاهده خواهید کرد.

سوالات پرسشنامه ارزیابی سواد حرکتی

موضوع دیگری که ممکن است دانش آموزان و یا حتی اولیای آن ها در این رابطه ابهام داشته باشند، سوالات پرسشنامه های موجود در سایت ارزیابی سواد حرکتی می باشند. در واقع ممکن است این افراد بخواهند بدانند که بعد از ورود به این سایت با چه سوالاتی رو به رو خواهند بود و ملزم به پاسخ دادن آن ها هستند. همان طور که اشاره کردیم، سامانه ارزیابی سواد حرکتی برای سنجش وضعیت سلامتی دانش اموزان از نظر جسمی و روانی ایجاد شده است. پس سوالات موجود در این پرسشنامه ها هم به گونه ای طرح می شوند که به درک این موضوع کمک کنند. در واقع می توان گفت اکثر این سوالات در مورد انجام ورزش و فعالیت های بدنی توسط دانش آموزان، وضعیت تغذیه و عادات غذایی و سایر موارد این چنینی است که بر روی سلامت جسمی و روحی آن ها تاثیر دارند. بنابراین، برای پاسخ دهی مناسب به این سوالات کافی است با دقت شرایط خود را بیان کنید.

سوالات پرسشنامه ارزیابی سواد حرکتی دانش آموزان
مشخصات هویتی سوالات آزمون ها
نام و نام خانوادگی تعداد روزهای حضور دانش آموز در مدرسه تعادل ایستا روی یک پا
سال تولد 8 رقمی و بدون ممیز (مثلا: 13871025) زمان انجام فعالیت بدنی شدید در یک هفته (دویدن حداقل 10 دقیقه و یا سریع، دوچرخه سواری سریع و ...) تعادل پویا
استان و شهرستان محل سکونت زمان انجام فعالیت بدنی متوسط در یک هفته (دویدن آهسته حداقل 10 دقیقه، دوچرخه سواری آرام و ...) لی لی در مسیر مستقیم و زیک زاک
منطقه زمان راه رفتن در هر روز یک هفته استقامت عضلانی (پلانک)
دوره و پایه تحصیلی زمان انجام کارای بی تحرک (یکجا نشستن مثل تماشای تلویزیون و یا انجام تکالیف و ...) مهارت دریافت و پرتاپ
قد و وزن ثبت زمان خوابیدن هماهنگی / توان
تاریخ ارزیابی میزان خواب دانش آموز در یک شبانه روز استقامت قلبی تنفسی

البته شما در هنگام ورود به سایت ارزیابی سواد حرکتی ملزم به پاسخ دهی یک سری آزمون ها هم خواهید بود. برای موفقیت در این آزمون ها لازم است فیلم هایی را که از طریق شبکه شاد یا مربیان در اختیارتان قرار داده شده است را به خوبی مرورکرده و حرکاتی که از شما درخواست شده است را انجام داده باشید. به هر حال، جهت آشنایی بیش تر شما با سوالات فرم های پرسشنامه که در سایت ارزیابی سواد حرکتی ارائه می شوند، در ادامه مهم ترین آن ها را درقالب یک جدول برای تان آورده ایم. بنابراین یک دیدی کلی نسبت به این سوالات و آزمون ها خواهید داشت و می توانید به راحتی آن ها را پشت سر بگذارید.

در صورتی که در خصوص سایت ارزیابی سواد حرکتی سوالی دارید

سایت ارزیابی سواد حرکتی دانش آموز یکی از سامانه های جدیدی است که توسط وزارت آموزش و پرورش راه اندازی گردیده است. با توجه به این که در دوران کرونا دانش آموزان تحصیل خود را به صورت مجازی دنبال می کنند، امکان کنترل مدارس بر سلامتی جسمی و روانی ان ها کم تر است. در نتیجه، شاید به راحتی نتواند برنامه ریزی های مناسبی را در این زمینه برای آن ها انجام دهد. سامانه ارزیابی سواد حرکتی تلاش به رفع این مشکل با دریافت اطلاعات از دانش آموزان دارد. در واقع این سامانه هم اطلاعات مربوط به وضعیت سلامت دانش آموزان را دریافت می کند و هم برنامه هایی برای انجام فعالیت های فیزیکی و ورزشی مناسب به آن ها ارائه می دهد. ما در این جا نحوه ورود به سایت ارزیابی سواد حرکتی و تکمیل فرم های موجود در این سامانه را به طور کامل برای شما بیان کرده ایم. بنابراین به راحتی می توانید به سایت ارزیابی سواد حرکتی مراجعه نموده و فرم های موجود را تکمیل نمایید.

منبع : سایت ارزیابی سواد حرکتی

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 16
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 12
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 146
  • بازدید سال : 321
  • بازدید کلی : 28216
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی