loading...

heyvatech

heyvatech

بازدید : 29
چهارشنبه 23 تير 1400 زمان : 9:12

مقدمه

ثبت نام سامانه ثنا رکن اصلی شروع اقامه دعوی، پیگیری سوء پیشینه، استفاده از خدمات قضایی و بانکی و ... می باشد. برای ثبت نام ثنا نیاز به ورود به سایت ثبت نام ثنا دارید. اگر قصد ثبت نام غیر حضوری سامانه ثنا را دارید با این نوشتار همراه باشید.

در سال‌های اخیر قوه قضاییه به منظور ارتقاء کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهد، اقدام به ایجاد سامانه خدمات الکترونیک قضایی نموده است که در بین عموم مردم با نام "سامانه ثنا" نیز شناخته می‌شود. ایجاد سامانه ثنا کیفیت خدمات رسانی قوه قضاییه را به میزان چشمگیری افزایش داده و موجب شده است تا به میزان قابل توجهی در هزینه، زمان و انرژی عموم مردم صرفه‌جویی شود.
افراد می‌توانند با استفاده از این سامانه از خدمات مختلف قضایی همچون پیگیری درخواست‌های قضایی، دریافت ابلاغیه‌های قضایی، پیگیری پرونده، درخواست برگه عدم سوء پیشینه و موارد مختلف دیگری بدون نیاز به مراجعه به دادسرا بهره‌مند شوند. نکته ضروری در مورد این سامانه این است که برخلاف گذشته دیگر ابلاغیه‌های دادگستری به هیچ عنوان از طریق نامه و مامور انجام نمی‌گیرد و تمام ابلاغیه‌های دادگستری از طریق سامانه ابلاغ که زیرمجموعه سامانه ثنا است به مخاطبان ابلاغ می‌گردد.
افراد مختلفی که دارای پرونده‌های قضایی هستند می‌بایست حتماً اقدام به ثبت نام سامانه ثنا کنند تا قادر باشند از خدمات این سامانه بهره‌مند شوند. ثبت نام ثنا در ابتدا فقط به صورت حضوری انجام می‌گرفت و افراد باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات قضایی اقدام به ثبت نام در سایت ثنا می‌کردند.
بعد از همه‌گیری کرونا، به منظور جلوگیری از گسترش این ویروس و همچنین رفاه بیشتر مردم، امکان ثبت نام سامانه ثنا به روش‌های مختلف از جمله ثبت نام غیر حضوری ثنا و همچنین ثبت نام ثنا با گوشی نیز برای هموطنان بوجود آمد. با استفاده از خدمات ثبت نام غیر حضوری ثنا افراد مختلف می‌توانند در هرکجا که باشند تنها با اتصال به اینترنت در این سامانه ثبت نام کنند و از خدمات قضایی این سامانه بهره‌مند شوند.
با ما همراه باشید تا به صورت کامل و گام به گام با نحوه ثبت نام سامانه ثنا آشنا شوید.



نحوه ثبت نام سامانه ثنا

ثبت نام در سامانه ثنا به صورت حضوری از طریق مراجعه به دفاتر ارائه دهنده خدمات قضایی که در شهرهای مختلف وجود دارد امکان‌پذیر می‌باشد؛ همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه در زمان ثبت نام الزامی است.
اما افراد زیادی وجود دارند که علاقه‌مند هستند تا با ثبت نام سامانه ثنا آشنایی پیدا کنند تا بتوانند از خدمات مختلف قضایی که توسط این سامانه ارائه می‌شود استفاده نمایند. اما قبل از شروع به آموزش نحوه ثبت نام سامانه ثنا ، باید این نکته را خدمت کاربران عزیز یادآوری کنیم که سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی که افراد توسط آن ابلاغیه‌های خود را دریافت می‌کنند نیز از زیرشاخه‌های سامانه ثنا محسوب می‌شود و برای دریافت ابلاغیه و استفاده از سامانه ابلاغ نیز ثبت نام ثنا ضروری و لازم است. حال سعی می‌کنیم تا شما را با نحوه ورود به سایت ثبت نام ثنا و همچنین نحوه ثبت نام غیر حضوری سامانه ثنا آشنا کنیم.

ورود به سایت ثبت نام ثنا

کاربران برای ورود به سایت ثبت نام ثنا کار بسیار راحتی را پیش روی دارند و تنها با چند کلیک می‌توانند وارد این سامانه شوند:

  1. ابتدا مروگر خود را باز کرده و البته از اتصال اینترنت خود مطمئن شوید. توصیه می‌شود برای ورود به سایت ثبت نام ثنا از مرورگر کروم استفاده نمایید. در قسمت آدرس عبارت sana.adliran.ir را جستجو نمایید و یا در قسمت جستجو گوگل عبارت "سامانه ثبت نام الکترونیک قضایی" را تایپ نموده و سپس بر روی آیکون ذره‌بین یا همان سرچ کلیک نمایید.

    ورود به سایت ثبت نام ثنا

  2. در این قسمت کاربران وارد صفحه اصلی سامانه ثنا شده‌اند که امکانات مختلفی همچون ثبت نام غیر حضوری ثنا ، دسترسی به سامانه خدمات الکترونیک و موارد دیگر را در اختیار کاربران قرار داده‌ است.
  3. به منظور استفاده از خدمات الکترونیک قضایی این سامانه بر روی گزینه "سامانه خدمات الکترونیک" کلیک کنید تا وارد صفحه خدمات قضایی شوید.

    سامانه-ثبت-نام-الکترونیک-ثنا

  4. حال شما در صفحه درگاه خدمات قضایی ایران قرار دارید و می‌توانید تمام خدمات ارائه شده توسط این درگاه را که در منوی سمت راست صفحه قرار دارد را مشاهده نمایید و در صورتی که از قبل در این سامانه ثبت نام نموده‌اید از خدمات الکترونیک قضایی بهره‌مند شوید.
  5. اگر از قبل عملیات مربوط به ثبت نام ثنا را انجام نداده‌اید هیچ جای نگرانی وجود ندارد زیرا در ادامه شما را با نحوه ثبت نام غیر حضوری ثنا آشنا خواهیم نمود.

نحوه ثبت نام غیر حضوری سامانه ثنا

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد امکان ثبت نام سامانه ثنا به صورت غیرحضوری نیز برای افراد مختلف فراهم شده است. نحوه ثبت نام غیر حضوری سامانه ثنا بسیار راحت است و کاربران می‌توانند در منزل و در عرض چند دقیقه ثبت نام غیر حضوری ثنا را شخصاً انجام دهند. با آموزش گام به گام ثبت نام غیر حضوری ثنا همراه ما باشید.

  1. ابتدا وارد صفحه اصلی سامانه ثنا به نشانی https://sana.adliran.ir شوید و بر روی گزینه " ثبت نام برخط " کلیک نمایید؛ دقت داشته باشید که افرادی که قصد دارند به عنوان شخص حقوقی ثبت نام نمایند در این قسمت باید بر روی گزینه "ثبت نام شخص حقوقی" کلیک نمایند. (برای ثبت نام در سایت ثنا از مرورگر کروم استفاده نمایید.)

    نحوه ثبت نام سامانه ثنا

  2. در این قسمت از کاربر خواسته می‌شود تا اطلاعات هویتی خود شامل کد ملی، تاریخ تولد و شماره سریال شناسنامه را در کادرهای مشخص شده وارد نماید. در آخرین کادر می‌بایست کد عددی که برای شما به نمایش گذاشته شده است را وارد نموده و در انتها بر روی گزینه "ادامه" کلیک نمایید. توجه داشته باشید که هزینه ثبت نام غیرحضوری ثبت نام ثنا مبلغ 9 هزار تومان است که در سمت راست تصویر به آن اشاره شده است.

    ثبت نام برخط ثنا

  3. در این قسمت افراد باید ضمن مطالعه شرایط و قوانین سایت با کلیک بر روی گزینه "تایید" موافقت خود را اعلام نمایند.
  4. در این صفحه کاربر می‌بایست اطلاعات تکمیلی خود که شامل نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، محل تولد، نام پدر و موارد دیگر می‌شود را در کادرهای مشخص شده وارد نماید و در انتها بر روی گزینه "مرحله بعد" کلیک نماید.

    ثبت اطلاعات در سایت ثبت نام ثنا

  5. حال از شما خواسته می‌شود تا شماره تلفن همراه و شماره تلفن ثابت را وارد نمایید. وارد کردن ایمیل اختیاری می‌باشد.
  6. در این مرحله کاربر می‌بایست مشخص کند که در ایران زندگی می‌کند یا خیر و البته در ادامه اطلاعات مربوط به محل زندگی خود را وارد نماید.

    ثبت اطلاعات اولیه در ثنا

  7. در این صفحه از شما خواسته می‌شود تا میزان تحصیلات و شغل خود را وارد کنید. بعد از انجام این کار بر روی گزینه "ثبت اولیه اطلاعات" کلیک نمایید.
  8. در این مرحله یک کد به منظور تایید شماره همراهی که در سامانه ثبت نموده‌اید برای شما ارسال می‌گردد که می‌بایست آن را در کادر مربوطه وارد کنید و سپس بر روی گزینه "تایید کد امنیتی" کلیک نمایید.

    پرداخت هزینه ثبت نام ثنا

  9. در این مرحله کاربرا می‌بایست هزینه 9 هزار تومانی احراز هویت را پرداخت نماید، یکی از درگاه‌های پرداخت را از منوی موجود در صفحه انتخاب نموده و سپس بر روی گزینه "پرداخت" کلیک نمایید.
  10. در این صفحه لازم است تا کاربر اطلاعات مربوط به کارت بانکی خود را وارد نموده و عملیات مربوط به پرداخت را انجام دهد.
  11. حال در صفحه‌ای که مشاهده می‌کنید بر روی گزینه "شروع احراز هویت غیرحضوری" کلیک کنید.
  12. در این صفحه کاربر می‌بایست تصویر صورت خود را مطابق با کادر مشخص شده در سایت بارگذاری نماید؛ برای این کار می‌توانید از وبکم لپتاپ و یا دوربین گوشی و یا عکس پرسنلی موجود در رایانه خود استفاده نمایید. بانوان گرامی توجه داشته باشند که در عکس ارسالی حجاب خود را به صورت کامل حفظ کرده باشند.

    احراز هویت غیر حضوری ثبت نام ثنا

  13. در این مرحله کاربر می‌بایست تصویر امضاء خود را بر روی سایت، مانند تصویر بارگذاری نماید.

    سامانه احراز هویت قوه قضاییه

  14. در آخرین مرحله یک جمله بر روی صفحه نمایش داده می‌شود که کاربر باید آن را در یک فایل ویدیویی ضبط و بر روی سایت بارگذاری نماید. اگر از گوشی همراه برای ثبت نام استفاده می‌کنید می‌توانید بر روی گزینه "record a video" کلیک نمایند و در همان لحظه فیلم را ضبط و ثبت نمایند.

    ثبت نام غیر حضوری سامانه ثنا

بعد از ثبت نام غیر حضوری ثنا پیامکی حاوی رمز شخصی برای کاربر ارسال می‌گردد و فرد می‌تواند از امکانات سامانه ثنا استفاده نماید.

بیشتر بخوانید: ابلاغیه الکترونیکی



ثبت نام ثنا با گوشی

با توجه به اینکه در سال‌های اخیر استفاده از اینترنت با استفاده از گوشی‌های تلفن همراه هوشمند افزایش روزافزونی پیدا نموده است و افراد زیادی در کشور کارهای اینترنتی خود را با استفاده از گوشی همراه انجام می‌دهند، امکان ثبت نام ثنا با گوشی برای افراد فراهم شده است. کاربران برای ثبت نام ثنا با گوشی می‌توانند به سامانه ثنا به نشانی اینترنتی https://sana.adliran.ir مراجعه نمایند و اقدام به ثبت نام در سایت ثنا کنند. مراحل ثبت نام ثنا با گوشی با نحوه ثبت نام غیر حضوری ثنا تفاوتی ندارد و کاربران گرامی برای آشنایی با نحوه ثبت نام ثنا با گوشی می‌توانند با مراجعه به قسمت قبل این مقاله به صورت کامل با مراحل آن آشنا شوند و کار ثبت نام در سایت ثنا را با گوشی خود انجام دهند.
البته اپلیکیشن "عدالت همراه" نیز برای استفاده راحت‌تر از خدمات الکترونیک قوه قضاییه به بازار عرضه شده است که کاربران می‌توانند آن را به صورت رایگان از "کافه‌بازار" و یا سایر پلتفرم‌های ارائه دهنده اپلیکیشن به صورت رایگان دانلود نمایند. ثبت نام ثنا با گوشی فعلاً با استفاده از اپلیکیشن "عدالت همراه" امکان‌پذیر نیست اما کاربرانی که از قبل اقدام به ثبت نام سامانه ثنا کرده‌اند می‌توانند با نصب این برنامه به راحتی و بدون نیاز به رایانه شخصی از تمام خدمات مجازی قوه قضاییه استفاده نمایند.

بیشتر بخوانید: مشاهده ابلاغیه با موبایل

ابلاغیه جدید در سامانه ثنا

سامانه ابلاغ یکی از زیرمجموعه‌های قوه قضاییه است که کاربران می‌توانند با مراجعه به آن اقدام به مشاهده ابلاغیه‌های جدید خود کنند و در صورت نیاز آنها را چاپ نمایند. در صورت قرار گرفتن ابلاغیه جدید، این امر توسط سامانه از طریق پیامک به کاربران اعلام می‌شود.
کاربرانی که از قبل ثبت نام در سایت ثنا را انجام داده‌اند می‌توانند به راحتی در هر زمان به مشاهده ابلاغیه جدید در سامانه ثنا اقدام نمایند. اگر از قبل ثبت نام سامانه ثنا را انجام داده‌اید می‌توانید به راحتی به سایت eblagh.adliran.ir مراجعه کنید و با وارد نمودن کد ملی و رمز شخصی خود وارد حساب کاربری خود شوید.

ابلاغیه جدید در سامانه ثنا

در این قسمت، گزینه ابلاغیه‌های جدید را مشاهده می‌کنید که تعداد ابلاغیه‌های جدید و خوانده نشده هر کاربر در داخل یک دایره قرمز رنگ اعلام شده است و کاربر می‌تواند با کلیک بر روی آن به راحتی به مشاهده ابلاغیه جدید در سامانه بپردازد.

بیشتر بخوانید: نحوه دریافت ابلاغیه

منبع : ثبت نام سامانه ثنا

مقدمه

ثبت نام سامانه ثنا رکن اصلی شروع اقامه دعوی، پیگیری سوء پیشینه، استفاده از خدمات قضایی و بانکی و ... می باشد. برای ثبت نام ثنا نیاز به ورود به سایت ثبت نام ثنا دارید. اگر قصد ثبت نام غیر حضوری سامانه ثنا را دارید با این نوشتار همراه باشید.

در سال‌های اخیر قوه قضاییه به منظور ارتقاء کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهد، اقدام به ایجاد سامانه خدمات الکترونیک قضایی نموده است که در بین عموم مردم با نام "سامانه ثنا" نیز شناخته می‌شود. ایجاد سامانه ثنا کیفیت خدمات رسانی قوه قضاییه را به میزان چشمگیری افزایش داده و موجب شده است تا به میزان قابل توجهی در هزینه، زمان و انرژی عموم مردم صرفه‌جویی شود.
افراد می‌توانند با استفاده از این سامانه از خدمات مختلف قضایی همچون پیگیری درخواست‌های قضایی، دریافت ابلاغیه‌های قضایی، پیگیری پرونده، درخواست برگه عدم سوء پیشینه و موارد مختلف دیگری بدون نیاز به مراجعه به دادسرا بهره‌مند شوند. نکته ضروری در مورد این سامانه این است که برخلاف گذشته دیگر ابلاغیه‌های دادگستری به هیچ عنوان از طریق نامه و مامور انجام نمی‌گیرد و تمام ابلاغیه‌های دادگستری از طریق سامانه ابلاغ که زیرمجموعه سامانه ثنا است به مخاطبان ابلاغ می‌گردد.
افراد مختلفی که دارای پرونده‌های قضایی هستند می‌بایست حتماً اقدام به ثبت نام سامانه ثنا کنند تا قادر باشند از خدمات این سامانه بهره‌مند شوند. ثبت نام ثنا در ابتدا فقط به صورت حضوری انجام می‌گرفت و افراد باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات قضایی اقدام به ثبت نام در سایت ثنا می‌کردند.
بعد از همه‌گیری کرونا، به منظور جلوگیری از گسترش این ویروس و همچنین رفاه بیشتر مردم، امکان ثبت نام سامانه ثنا به روش‌های مختلف از جمله ثبت نام غیر حضوری ثنا و همچنین ثبت نام ثنا با گوشی نیز برای هموطنان بوجود آمد. با استفاده از خدمات ثبت نام غیر حضوری ثنا افراد مختلف می‌توانند در هرکجا که باشند تنها با اتصال به اینترنت در این سامانه ثبت نام کنند و از خدمات قضایی این سامانه بهره‌مند شوند.
با ما همراه باشید تا به صورت کامل و گام به گام با نحوه ثبت نام سامانه ثنا آشنا شوید.



نحوه ثبت نام سامانه ثنا

ثبت نام در سامانه ثنا به صورت حضوری از طریق مراجعه به دفاتر ارائه دهنده خدمات قضایی که در شهرهای مختلف وجود دارد امکان‌پذیر می‌باشد؛ همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه در زمان ثبت نام الزامی است.
اما افراد زیادی وجود دارند که علاقه‌مند هستند تا با ثبت نام سامانه ثنا آشنایی پیدا کنند تا بتوانند از خدمات مختلف قضایی که توسط این سامانه ارائه می‌شود استفاده نمایند. اما قبل از شروع به آموزش نحوه ثبت نام سامانه ثنا ، باید این نکته را خدمت کاربران عزیز یادآوری کنیم که سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی که افراد توسط آن ابلاغیه‌های خود را دریافت می‌کنند نیز از زیرشاخه‌های سامانه ثنا محسوب می‌شود و برای دریافت ابلاغیه و استفاده از سامانه ابلاغ نیز ثبت نام ثنا ضروری و لازم است. حال سعی می‌کنیم تا شما را با نحوه ورود به سایت ثبت نام ثنا و همچنین نحوه ثبت نام غیر حضوری سامانه ثنا آشنا کنیم.

ورود به سایت ثبت نام ثنا

کاربران برای ورود به سایت ثبت نام ثنا کار بسیار راحتی را پیش روی دارند و تنها با چند کلیک می‌توانند وارد این سامانه شوند:

  1. ابتدا مروگر خود را باز کرده و البته از اتصال اینترنت خود مطمئن شوید. توصیه می‌شود برای ورود به سایت ثبت نام ثنا از مرورگر کروم استفاده نمایید. در قسمت آدرس عبارت sana.adliran.ir را جستجو نمایید و یا در قسمت جستجو گوگل عبارت "سامانه ثبت نام الکترونیک قضایی" را تایپ نموده و سپس بر روی آیکون ذره‌بین یا همان سرچ کلیک نمایید.

    ورود به سایت ثبت نام ثنا

  2. در این قسمت کاربران وارد صفحه اصلی سامانه ثنا شده‌اند که امکانات مختلفی همچون ثبت نام غیر حضوری ثنا ، دسترسی به سامانه خدمات الکترونیک و موارد دیگر را در اختیار کاربران قرار داده‌ است.
  3. به منظور استفاده از خدمات الکترونیک قضایی این سامانه بر روی گزینه "سامانه خدمات الکترونیک" کلیک کنید تا وارد صفحه خدمات قضایی شوید.

    سامانه-ثبت-نام-الکترونیک-ثنا

  4. حال شما در صفحه درگاه خدمات قضایی ایران قرار دارید و می‌توانید تمام خدمات ارائه شده توسط این درگاه را که در منوی سمت راست صفحه قرار دارد را مشاهده نمایید و در صورتی که از قبل در این سامانه ثبت نام نموده‌اید از خدمات الکترونیک قضایی بهره‌مند شوید.
  5. اگر از قبل عملیات مربوط به ثبت نام ثنا را انجام نداده‌اید هیچ جای نگرانی وجود ندارد زیرا در ادامه شما را با نحوه ثبت نام غیر حضوری ثنا آشنا خواهیم نمود.

نحوه ثبت نام غیر حضوری سامانه ثنا

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد امکان ثبت نام سامانه ثنا به صورت غیرحضوری نیز برای افراد مختلف فراهم شده است. نحوه ثبت نام غیر حضوری سامانه ثنا بسیار راحت است و کاربران می‌توانند در منزل و در عرض چند دقیقه ثبت نام غیر حضوری ثنا را شخصاً انجام دهند. با آموزش گام به گام ثبت نام غیر حضوری ثنا همراه ما باشید.

  1. ابتدا وارد صفحه اصلی سامانه ثنا به نشانی https://sana.adliran.ir شوید و بر روی گزینه " ثبت نام برخط " کلیک نمایید؛ دقت داشته باشید که افرادی که قصد دارند به عنوان شخص حقوقی ثبت نام نمایند در این قسمت باید بر روی گزینه "ثبت نام شخص حقوقی" کلیک نمایند. (برای ثبت نام در سایت ثنا از مرورگر کروم استفاده نمایید.)

    نحوه ثبت نام سامانه ثنا

  2. در این قسمت از کاربر خواسته می‌شود تا اطلاعات هویتی خود شامل کد ملی، تاریخ تولد و شماره سریال شناسنامه را در کادرهای مشخص شده وارد نماید. در آخرین کادر می‌بایست کد عددی که برای شما به نمایش گذاشته شده است را وارد نموده و در انتها بر روی گزینه "ادامه" کلیک نمایید. توجه داشته باشید که هزینه ثبت نام غیرحضوری ثبت نام ثنا مبلغ 9 هزار تومان است که در سمت راست تصویر به آن اشاره شده است.

    ثبت نام برخط ثنا

  3. در این قسمت افراد باید ضمن مطالعه شرایط و قوانین سایت با کلیک بر روی گزینه "تایید" موافقت خود را اعلام نمایند.
  4. در این صفحه کاربر می‌بایست اطلاعات تکمیلی خود که شامل نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، محل تولد، نام پدر و موارد دیگر می‌شود را در کادرهای مشخص شده وارد نماید و در انتها بر روی گزینه "مرحله بعد" کلیک نماید.

    ثبت اطلاعات در سایت ثبت نام ثنا

  5. حال از شما خواسته می‌شود تا شماره تلفن همراه و شماره تلفن ثابت را وارد نمایید. وارد کردن ایمیل اختیاری می‌باشد.
  6. در این مرحله کاربر می‌بایست مشخص کند که در ایران زندگی می‌کند یا خیر و البته در ادامه اطلاعات مربوط به محل زندگی خود را وارد نماید.

    ثبت اطلاعات اولیه در ثنا

  7. در این صفحه از شما خواسته می‌شود تا میزان تحصیلات و شغل خود را وارد کنید. بعد از انجام این کار بر روی گزینه "ثبت اولیه اطلاعات" کلیک نمایید.
  8. در این مرحله یک کد به منظور تایید شماره همراهی که در سامانه ثبت نموده‌اید برای شما ارسال می‌گردد که می‌بایست آن را در کادر مربوطه وارد کنید و سپس بر روی گزینه "تایید کد امنیتی" کلیک نمایید.

    پرداخت هزینه ثبت نام ثنا

  9. در این مرحله کاربرا می‌بایست هزینه 9 هزار تومانی احراز هویت را پرداخت نماید، یکی از درگاه‌های پرداخت را از منوی موجود در صفحه انتخاب نموده و سپس بر روی گزینه "پرداخت" کلیک نمایید.
  10. در این صفحه لازم است تا کاربر اطلاعات مربوط به کارت بانکی خود را وارد نموده و عملیات مربوط به پرداخت را انجام دهد.
  11. حال در صفحه‌ای که مشاهده می‌کنید بر روی گزینه "شروع احراز هویت غیرحضوری" کلیک کنید.
  12. در این صفحه کاربر می‌بایست تصویر صورت خود را مطابق با کادر مشخص شده در سایت بارگذاری نماید؛ برای این کار می‌توانید از وبکم لپتاپ و یا دوربین گوشی و یا عکس پرسنلی موجود در رایانه خود استفاده نمایید. بانوان گرامی توجه داشته باشند که در عکس ارسالی حجاب خود را به صورت کامل حفظ کرده باشند.

    احراز هویت غیر حضوری ثبت نام ثنا

  13. در این مرحله کاربر می‌بایست تصویر امضاء خود را بر روی سایت، مانند تصویر بارگذاری نماید.

    سامانه احراز هویت قوه قضاییه

  14. در آخرین مرحله یک جمله بر روی صفحه نمایش داده می‌شود که کاربر باید آن را در یک فایل ویدیویی ضبط و بر روی سایت بارگذاری نماید. اگر از گوشی همراه برای ثبت نام استفاده می‌کنید می‌توانید بر روی گزینه "record a video" کلیک نمایند و در همان لحظه فیلم را ضبط و ثبت نمایند.

    ثبت نام غیر حضوری سامانه ثنا

بعد از ثبت نام غیر حضوری ثنا پیامکی حاوی رمز شخصی برای کاربر ارسال می‌گردد و فرد می‌تواند از امکانات سامانه ثنا استفاده نماید.

بیشتر بخوانید: ابلاغیه الکترونیکی



ثبت نام ثنا با گوشی

با توجه به اینکه در سال‌های اخیر استفاده از اینترنت با استفاده از گوشی‌های تلفن همراه هوشمند افزایش روزافزونی پیدا نموده است و افراد زیادی در کشور کارهای اینترنتی خود را با استفاده از گوشی همراه انجام می‌دهند، امکان ثبت نام ثنا با گوشی برای افراد فراهم شده است. کاربران برای ثبت نام ثنا با گوشی می‌توانند به سامانه ثنا به نشانی اینترنتی https://sana.adliran.ir مراجعه نمایند و اقدام به ثبت نام در سایت ثنا کنند. مراحل ثبت نام ثنا با گوشی با نحوه ثبت نام غیر حضوری ثنا تفاوتی ندارد و کاربران گرامی برای آشنایی با نحوه ثبت نام ثنا با گوشی می‌توانند با مراجعه به قسمت قبل این مقاله به صورت کامل با مراحل آن آشنا شوند و کار ثبت نام در سایت ثنا را با گوشی خود انجام دهند.
البته اپلیکیشن "عدالت همراه" نیز برای استفاده راحت‌تر از خدمات الکترونیک قوه قضاییه به بازار عرضه شده است که کاربران می‌توانند آن را به صورت رایگان از "کافه‌بازار" و یا سایر پلتفرم‌های ارائه دهنده اپلیکیشن به صورت رایگان دانلود نمایند. ثبت نام ثنا با گوشی فعلاً با استفاده از اپلیکیشن "عدالت همراه" امکان‌پذیر نیست اما کاربرانی که از قبل اقدام به ثبت نام سامانه ثنا کرده‌اند می‌توانند با نصب این برنامه به راحتی و بدون نیاز به رایانه شخصی از تمام خدمات مجازی قوه قضاییه استفاده نمایند.

بیشتر بخوانید: مشاهده ابلاغیه با موبایل

ابلاغیه جدید در سامانه ثنا

سامانه ابلاغ یکی از زیرمجموعه‌های قوه قضاییه است که کاربران می‌توانند با مراجعه به آن اقدام به مشاهده ابلاغیه‌های جدید خود کنند و در صورت نیاز آنها را چاپ نمایند. در صورت قرار گرفتن ابلاغیه جدید، این امر توسط سامانه از طریق پیامک به کاربران اعلام می‌شود.
کاربرانی که از قبل ثبت نام در سایت ثنا را انجام داده‌اند می‌توانند به راحتی در هر زمان به مشاهده ابلاغیه جدید در سامانه ثنا اقدام نمایند. اگر از قبل ثبت نام سامانه ثنا را انجام داده‌اید می‌توانید به راحتی به سایت eblagh.adliran.ir مراجعه کنید و با وارد نمودن کد ملی و رمز شخصی خود وارد حساب کاربری خود شوید.

ابلاغیه جدید در سامانه ثنا

در این قسمت، گزینه ابلاغیه‌های جدید را مشاهده می‌کنید که تعداد ابلاغیه‌های جدید و خوانده نشده هر کاربر در داخل یک دایره قرمز رنگ اعلام شده است و کاربر می‌تواند با کلیک بر روی آن به راحتی به مشاهده ابلاغیه جدید در سامانه بپردازد.

بیشتر بخوانید: نحوه دریافت ابلاغیه

منبع : ثبت نام سامانه ثنا

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 11
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 20
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 466
  • بازدید کلی : 28361
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی